luni, 20 iulie 2009

nu am fost diagnosticata cu psoriazis, mi s-a spus ca e dermatita seboreica, care e cam acelasi lucru, pe scalp

oprea mariana: buna
giurgiu gheorghe: buna ziua
oprea mariana: pot sa trec direct la subiect?
giurgiu gheorghe: altfel de ce m-ati cautat
oprea mariana: nu am fost diagnosticata cu psoriazis, mi s-a spus ca e dermatita seboreica, care e cam acelasi lucru, pe scalp
oprea mariana: nu am auzit nici o discutie despre asta
giurgiu gheorghe: pe forumul nostru cred ca s-a discutat si acest diagnostic
oprea mariana: eu nu am vazut
oprea mariana: acum folosesc samponul de la neutorega si e in regres
oprea mariana: da mi-e frica sa nu fie doar ceva de moment
giurgiu gheorghe: desi sunt doua afectiuni diferite s-a constatat ca ceaiul deniplant a ajutat in ambele cazuri
oprea mariana: vreau sa imi spune-ti daca acesta se poate extinde si pe fata si corp
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: dar am vazut si asemenea cazuri
oprea mariana: ok
oprea mariana has signed out. (20/07/2009 2:18 PM)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic