duminică, 19 iulie 2009

am luat deniplant pliculete pt o luna binenteles ca o sa iau in continuare dar in cat timp se vede asa cat de cat rezultate

Show Recent Messages (F3)

...::Pustiulik21::... .: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
...::Pustiulik21::... .: am si eu o intrebare la dumneavosta se poate
giurgiu gheorghe: da
...::Pustiulik21::... .: am luat deniplant pliculete pt o luna binenteles ca o sa iau in continuare dar in cat timp se vede asa cat de cat rezultate
...::Pustiulik21::... .: ?
giurgiu gheorghe: cu unguente ati mai dat
...::Pustiulik21::... .: nu am dat mai de mult acuma sa zic un 1 ca am fost la clinica de la uniri PSSOREMIS si imi daduse ei o crema de zi si una de noapte
...::Pustiulik21::... .: dar nu mam mai dat de un ann s
...::Pustiulik21::... .: cam asa
giurgiu gheorghe: si inainte daca nu dadeati nu se facea mai rau
...::Pustiulik21::... .: deci pana acuma nu am mai folosit nimik si incep sa imi apara pe burta si de aia
giurgiu gheorghe: pe leziuni nu se cunoaste nimic
giurgiu gheorghe: nu s-au mai subtiat
giurgiu gheorghe: din grosime
...::Pustiulik21::... .: bada
...::Pustiulik21::... .: dar nu mai face cojile care le face inainte
giurgiu gheorghe: aceste este un prim semn ca organismul raspunde la ceai
giurgiu gheorghe: cojile trebuie sa se faca dince in ce mai subtiri si sa cada ai usor
...::Pustiulik21::... .: adik se vede pielea rosie atatt
giurgiu gheorghe: exact ce spun
...::Pustiulik21::... .: si putine cojite
...::Pustiulik21::... .: dar foarte putine
giurgiu gheorghe: inseamna ca e ok
giurgiu gheorghe: din punctrul de federe al raspunderii organismului
...::Pustiulik21::... .: da dar problema care e ca nu am inceput de mult tratamentu cu ceai sa zic de vreo 2 saptamani
giurgiu gheorghe: in prima luna maxim a doua acest lucru se urmareste sa se vada daca merge sau nu
giurgiu gheorghe: la unii raspunde mai repede la altii mai taqrziu
giurgiu gheorghe: dumneavoastra stiti cum mergea inainte de ceai si cum e acum
...::Pustiulik21::... .: aha ca la clinica aia uunde am fost imi facuse o lista cu regim de nu mai aveam voie sa manac aproape nimik
giurgiu gheorghe: eu nu discut ce fac sau au facut altii
giurgiu gheorghe: dca mergea la ei nu mai ajungeai la deniplant
giurgiu gheorghe: asta e clar
...::Pustiulik21::... .: si cam cat trebuie sa tin cu ceaiul?
...::Pustiulik21::... .: 6-12 luni cam asa
giurgiu gheorghe: pana dispar absolut toate leziunile
giurgiu gheorghe: sunt unii de peste 2 abni in tratament cu deniplant
...::Pustiulik21::... .: aha ok va multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
Last message received on 19/07 at 5:36 PM

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic