miercuri, 20 februarie 2008

tatal meu are psoriazis

Dan: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Dan: daca nu va deranjez am o intrebare pentru d-voastra
giurgiu gheorghe: nu deranjati
Dan: tatal meu sufera de aceasta boala numita psoriazis
giurgiu gheorghe: da
Dan: a folosit unguente cum ar fi dermovate si pivalat de flumentazon
giurgiu gheorghe: foarte rau
Dan: de ce?
giurgiu gheorghe: mai rau de atat nu se putea
giurgiu gheorghe: cititi efectele secundare la dermavat
Dan: se lupta cu aceasta boale de cca 10-13ani
Dan: iar acum s-a inrautatit
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: de la ungeunte i se trage
Dan: ce i-ati putea ?recomanda
giurgiu gheorghe: bineinteles Deniplant
Dan: nu ar mai trebui sa foloseasca acewste unguente?
giurgiu gheorghe: deniplant nu merge impreuna
Dan: din gama deniplant trebuie folosit doar ceaiul respectiv?
giurgiu gheorghe: da doar ceaiul Deniplant
Dan: sa-ntelegv ca acest ceai este valabil pentru toate tipurile de psoriazis?
giurgiu gheorghe: da
Dan: nu prezinta nici un fel de efect negativ?
giurgiu gheorghe: pana acum nu s-au semnalat
giurgiu gheorghe: chiar la folosinta indelungata
giurgiu gheorghe: in cel mai rau caz nu va merge si atat
Dan: ce alt fel de medicament mai puteti indica pt aceasta boala?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic si nu pot recomanda medicamente
giurgiu gheorghe: in plus nici unul nu trateaza cauzele interne
giurgiu gheorghe: toate se rezuma la a trata peile la suprafata
Dan: poate imi puteti recomandsa un alt tip de creme sau unguent care ajuta
giurgiu gheorghe: vad ca nu ma intelegeti
giurgiu gheorghe: cremele sau ungunetele doar amagesc
giurgiu gheorghe: ele nu rezolva problema
giurgiu gheorghe: de 10 ani cred ca s-a convins si dansul
Dan: a avut perioade cand avea foarte putine leziuni insa in ultima vreme s-a scimbat aspectul unghiilor si a inceput sa se extinda pe maini si scalp
giurgiu gheorghe: acesta extindere se datoreaza cum am spus unguentului dermovate
Dan: totusi unguentul respectiv este indicat pt aceasta boala.de ce?
giurgiu gheorghe: cine il indica
Dan: doctorii
giurgiu gheorghe: vedeti pe forumul nostru vre-un pacient care spune ca e bun?
giurgiu gheorghe: ati vazut vre-un doctor bolnav de psoriazis care sa foloseaasca asa ceva
giurgiu gheorghe: in unele tari din Ue s-a scos deja de pe piata
Dan: iar pivalatul?
giurgiu gheorghe: eu am folosit la vremea mea si m-am saturat de el
giurgiu gheorghe: mai myult ce sa spun
Dan: iar acum folositi doar deniplant?
giurgiu gheorghe: de doua zeci de ani nu mai folosesc pentru ca numai am nimic
giurgiu gheorghe: am avut 7 ani psoriazis
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
Dan: cum se prezenta boala d-voastra?

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic