marți, 26 februarie 2008

Informati despre psoriazis

Ma numesc C...a, am 30 de ani si am fost diagnosticata cu psoriazis
 vulgar de catre un medic dermatolog.
 As dori sa urmez tratamentul cu Deniplant, dar as vrea cateva informatii
 in legatura cu acest tratament: cat dureaza, cat costa, in ce consta
 tratamentul, daca exista riscul ca psoriazisul sa apara din nou si cum pot
 lua legatura cu dumneavoastra pentru un consult si o comanda de tratament.
 
 
  Va multumesc!

Buna seara
Multe raspunsuri vei afla daca citeti tot ce am scris eu in legatura cu acesta boala, pe www.deniplant.ro sau pe forum
1. Au fost pacienti care au folosit ceaiul deniplant 4-6 luni , dar sunt pacienti care au depasit 2 ani de tratament
2. 150 lei noi pentru o luna de zile
3.o pulbere de plante dozata la pliculete zilnice, din care se prepara un ceai cu lamaie si miere, (750ml)ceai care se va bea in cursul zilei
4.la mine nu a aparut de peste 25 de ani
au fost pacienti care au avut recadere dupa 10 ani , au mai baut ceaiul 4 luni si nu au mai avut probleme
5. Eu nu sunt medic deci nu pot acorda consultatii
6Daca doresti sa stam de vorba pe acesta tema
0744827881
021.2338973

cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic