miercuri, 20 februarie 2008

as dori cateva informatii despre ceaiul deniplant

alisa _90: Buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
alisa _90: am descoperit sit-ul dumneavoastra
alisa _90: si as dori informatii despre ceai
giurgiu gheorghe: ai vizitat www.deniplant.ro
alisa _90: da
giurgiu gheorghe: dar forumul sau blogul
giurgiu gheorghe: ai citi tot ce se putea
alisa _90: da am citit totul
giurgiu gheorghe: nu cred
alisa _90: poate am omis
giurgiu gheorghe: mie mi-a trebuit cateva luni bune sa scriu tot
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: in fine
giurgiu gheorghe: spune ce doresti sa stii in plus
alisa _90: am citit ca ceaiul acesta pentru prosiaris
alisa _90: costa 150 lei
giurgiu gheorghe: da
alisa _90: si ce cantitate este/
giurgiu gheorghe: pentru o luna
giurgiu gheorghe: 30 de pliculete
giurgiu gheorghe: pt 30 aile
giurgiu gheorghe: zile
alisa _90: si trebuie consumat la ore fixe.
alisa _90: /
giurgiu gheorghe: nu, pe tot parcursul zilei 750ml
alisa _90: si se poate veni la Dumneavoastra la cabinet/
alisa _90: pentru cumpararea acestui ceai/
giurgiu gheorghe: da vinerea de la ora 14-16.30
giurgiu gheorghe: nu este cabinet
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu vand ceaiuri si atat
alisa _90: inteleg
alisa _90: Va multumesc pentru lamuriri
giurgiu gheorghe: cu placere
alisa _90: Saptamana viitoare sau cel tarziu peste 2 saptamani o sa vin la Bucuresti pt achizitioanrea acestui ceai
alisa _90: imi pun speranta in el
giurgiu gheorghe: sigur
alisa _90: Inca o data va multumesc pentru tot
giurgiu gheorghe: ok
alisa _90: La revedere
giurgiu gheorghe: la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic