luni, 5 februarie 2007

ELENA

Buna ziua

 Ma numesc Elena si sunt din Cluj
 Pana sa il cunosc pe prietenul meu Victor nu am cunoscut aceasta boala
 PSORIAZIS
  M-am interesat in mare parte si am zis ca atat timp cat nu se ia din
 parte mea nu este nici o problema.Dar din cate am mai aflat aceasta
 boala afecteaza sistemul nervos -afectiv si oarecum viata ar fi grea
 langa astfel de oameni.
  Noi ne-am despartit din cu totul alte motive (boala nici nu a intrat la
 socoteala) dar acuma Victor vrea sa reluam relatia, dar familia mea a
 aflat mai multe despre boala printre care una dintre ele ar ca se
 mosteneste, adica aduc copii bolnavi de psoriazis.
  Ce vreau sa stiu eu si daca ma puteti lamuri atat timp cat timpul va
 permite cum sunt oamenii bolnavi de psoriazis, cat de tare sunt afectati
 si cum se comporta cu cei din jur mai ales cu cei foarte apropiati si
 daca este 100% sigur ca se ia la copii.
  In speranta ca o sa va faceti un pic de timp si sa imi raaspundeti va
 multumesc mult si cred ca o sa imi fiti de ajutor( Victor mi-a spus ca
 el nu se poate vindeca si la el pe corp e foarte vizibila boala)

*************
In primul rand iti recomand sa-i spui lui Victor sa viziteze

www.deniplant.ro si forumul nostru , unde poate intra in legatura cu cei

ca el care au spus ca nu se pot vindeca iar acum si-au schimbat impresia.



Boala psoriazis nu se ia nici la alte persoane nici la copii

Exista insa predispozitia erediatara care se poate transmite , insa nu

este neaparat ca si copii sa aiba asa ceva . Numai daca acestia vor avea

sistemul imunitar scazut si vor exista factorii care pot declansa boala,

numai atunci pot avea si ei.



Citeste tot ce am scris eu pe www.psoriazis-deniplant.ro si pe

www.deniplant.ro, intra si tu in legatura cu cei de pe forum si vei vedea

ca sunt multi bolnavi ai caror copii nu au asa ceva





Giurgiu



 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic