duminică, 11 februarie 2007

Adrian

Buna ziua
 Ma numesc Adrian B. sunt din Timisoara si am constatat recent ca am
 boala psoriazis de circa 2 luni, initial crezand ca e o infectie sau o
 intoxicatie alimentara, aparand in preajma revelionului. De curand am
 fost la medic si mi s-a prescris o reteta.
  Cauza e clara; stresul in care muncesc m-a afectat pana la urma. Nu am
 ce face, muncesc in propria firma fara mare succes pentru ca oricum nu
 fac fata cerintelor birocratice si financiare, ca sa fiu si multumit in
 urma activitatii mele de 12 ore pe zi.
  Doresc sa incerc medicatia dvs si sa fiu si mesager al tratamentului dvs
 intre cunoscutii mei si in Timisoara. Poate ca asta va fi si alternativa
 mea financiara in cazul ca voi inchide firma ...
  Puteti sa-mi dati detalii privind produsul dvs si modalitatea de lucru.
  Cu stima, Adrian B
********
Adrian,

Detalii despre Deniplant , modalitatea de obtinere si preturi gasesti la
www.deniplant.ro
Tratamentul pentru o luna costa acum 150 lei (varianta de prezentare vrac
nu mai este disponibila momentan)
Daca nu poti ajunge la Bucuresti sa-l iei personal, ne poti trimite banii
si in momentul primirii lor, expediem plantele cu modalitatea de preparare
si administrare
Adresa de corespondenta este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA
Casuta postala nr 1
Oras VOLUNTARI Jud ILFOV

Referitor la ce-a de-a doua problema, va trebui sa vii la Bucuresti sa sa
ne cunoastem si sa stam de vorba
Cu stima
Gheorghe Giurgiu




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic