vineri, 16 noiembrie 2018

la catelul meu i am dat pana acum 25 capsule de polenoplasmin. Starea lui s-a ameliorat.

Buna ziua. 
As dori sa fac o comanda de polenoplasmin si ceai pt psoriazis. 
Oare aveti pe stoc?  
 Multumesc


Buna ziua
Da, avem pe stoc ambele produse.
www.deniplant.ro
Gheorghe Giurgiu

As dori sa comand pentru o luna din fiecare preparat. 350ron costa? Intrebare: la catelul meu i am dat pana acum 25 capsule de polenoplasmin. Pot sa i dau in continuare cate una pe zi? Starea lui s a ameliorat. 
Ceaiul pt psoriazis e pt sotul meu. Un plic pe zi e ok? 
Multumesc!


Buna ziua
ceaiul Deniplant 30 pliculete costa 200  lei
Polenoplasmin 30 capsule costa200 lei 
Puteti da cate o capsulă pe zi 

Am depus in contul dvs suma de 400ron. Va rog sa mi trimite ti produsele pe adresa: str. ............ loc Hunedoara, jud. Hunedoara. Multumesc!


Buna ziua 
astazi a plecat pachetul de la noi
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic