marți, 20 noiembrie 2018

atat eu cat si mama mea ne confruntam.cu psoriazis.


Buna seara

Numele meu este A.....M...... si vreau sa mentionez ca atat eu cat si mama mea ne confruntam.cu psoriazis.
Din cate am inteles ceaiul deni plant ar avea rezultate miraculoase fapt care m-a convins sa il incerc.
Noi.locuim in Londra si asi dori sa facem o comanda cat mai repede posibil.
Multumesc anticipat.

Buna ziua

Plantele pentru 30 de zile costa 45 euro plus 15 euro taxele postale
Daca doriti sa cumparati, trebuie sa ne trimiteti bani prin western
union sau Money gram , sau prin transfer bancar in contul bancar in
euro.

Dupa ce primim banii a doua zi pleaca pachetul de la noi prin posta
catre adresa din Londra.

Daca aveti pe cineva in tara , ne poate trimite banii in lei 200 lei
pentru 30 de zile prin posta sau prin banca si cand ii primim
expediem pachetul prin posta la adresa din romania si suportam noi
taxele postale.

cu stima
Gheorghe Giurgiu
0744827881
Afișează textul citat
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Daca va pun azi banii in cat timp ar ajunge pachetul?
Afișează textul citat


In order to receive the package it is necessary to pay via western
union or money gram, at:
GIURGIU GHEORGHE
City: VOLUNTARI,
Country: ROMANIA
cont in euro
or bank transfer to your account:
GIURGIU GHEORGHE
RO72BREL0001090361360200
LIBRA INTERNET BANK

 After sending the money you send us an email to
deniplant @ gmail.com or
SMS at +40744827881
the name of the person who sent the money, the amount sent, the
money-raising code the address where we sent the package and the
product you ordered


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic