marți, 25 iulie 2017

suferă de ihtioză,

Bună ziua,

Am văzut că nu s-au mai organizat întâlniri de foarte mult timp iar activitatea pe forum, din păcate, nu mai este aceeași. Aș vrea să vă întreb dacă aveți idee de un grup cu persoane care suferă de ihtioză, sau un loc poate unde se întâlnesc.
Îmi doresc tare mult să iau legătura cu cei care sunt în aceeași situație ca mine :)

Am, întâlnit acum câțiva ani pe cineva din București, Eugen, a fost singura persoană cu care am vorbit dintre cei care au ihtioză dar, din păcate, am pierdut legătura.

Dacă aveți orice informație despre cei ce suferă de ihtioză și cum pot intra în legătura cu ei, m-ar bucura mult!
Adresa mea de email este: mihaela.bandar@gmail.com

Cu drag,
Mihaela

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic