duminică, 2 iulie 2017

ceaiul deniplant de psoriazis .


Buna Seara !
 Sunt Maria de la Milano ,as vrea sa va intreb daca ati primit banii pentru ceaiul deniplant  de psoriazis .
Eu v'am trimis codul western union  prin mesaj telefonic cred ca a ajuns in ziua in care v'am sunat.
Cu multumiri , astept un raspuns de la dv .
Maria


Buna ziua,
Da am primit banii si luni  va pleca pachetul de la noi pentru ca sambata, la noi  posta nu lucreaza.

Va rog a imi spuneti cum a evoluat boala in urma tratamentului cu deniplant.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Afișează textul citat
Bine , va multumesc mult , va doresc tot binele din lume .
Dupa a doua luna de folosire, pot spune ca 50 % din leziuni au disparut. Merge mai greu pe cap, unde crustele erau mai groase. Acum se desprind mai usor si se scutura foarte mult.

Cu mult respect Maria
Afișează textul citat


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic