sâmbătă, 1 iulie 2017

Catelusa accidentata la picioare


Bună ziua!Avem o cățelușa,care in urma cu trei săptămâni a avut un contact cu un tir,mai bine spus a dat tirul peste ea.A avut hemoragie interna care pe parcurs s-a rezolvat.Initial nu-si misca ambele  lăbuțele din fata.Acum se sprijina si paseste pe dreapta dar lăbuța stânga nu o simte și nu o mișcă,nici nu răspunde la stimuli.De cinci zile face cerebrolysin 1 ml zilnic dar nu se vede nici o ameliorare.Mai mult a făcut și o infecție la ochi (externă în jurul unui ochi). Credeți că polenoplasmin o poate ajuta? Cățelușa este o corcitură de foxterier cu Jack Russell,foarte activă și jucăușa inițial în vârstă de un an.Cu mulțumiri, aștept un răspuns de la dumneavoastră!

Buna ziua,

Eu nefiind medic veterinar, nu am de unde sa stiu cum va reactiona organismul catelului Ca si la medicamentele luate pana nu incercati nu puteti sti daca la el va functiona sau nu.

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la

http://www.deniplant.ro/poleno plasmin.htm
El este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

30 capsule costa 200 lei

Cu stima

Gheorghe Giurgiu

Afișează textul citat


Revin! Aș dori să comand 30 de capsule.Spuneti-mi,va rog,cum să procedez! Mulțumesc!
Afișează textul citat

Buna ziua
ne puteti trimite banii (200 lei ) prin posta pe adresa
GIURGIU GHEORGHE
OFICIUL POSTAL PIPERA cp 1, JUD ILFOV COD 077191
Dupa ce ati trimis banii ne trimiteti un email sau un SMS la 0744827881
Cu numele si adresa unde va trimitem preparatul cu posta romana suportand noi taxele postale

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat
Mulțumesc!
Afișează textul citat


Buna ziua!Am trimis 200 ron prin poștă,online,la adresa menționată de dv.Vi-am trimis si un sms.Va rog sa-mi trimiteți produsul polenoplasmin la adresa:F.....,localitatea Cilnic,........, județul Caraș Severin,cod 320999.Va mulțumesc!
Afișează textul citat


Buna ziua
In cursul zilei de luni ridicam banii si tot luni va pleca pachetul de la noi cu posta romana
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat


Mulțumesc frumos!Banii pot fi ridicați si astazi,fiind trimisi online(asa zice lucrătorul poștei române). Puteți să-mi spuneți,după părerea dv., cu câte capsule începem tratamentul zilnic,fiind un câine de talie mica?O zi bună!
Afișează textul citat

buna ziua
se pot da cate doua capsule pe zi pana se ridica in picioare, apoi cate una pe zi
Afișează textul citat

Bună ziua!Cu scuzele de rigoare îndrăznesc să vă intreb: ați reusit să-mi trimiteti preparatul polenoplasmin?Va mulțumesc pentru înțelegere!O zi bună!
Afișează textul citat

Buna ziua,
Da, astazi am ridicat banii si tot astazi a plecat pachetul de la noi cu posta romana
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Afișează textul citat

Mulțumesc!!!
Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic