luni, 25 ianuarie 2016

tratamentul dumneavoastra pt bolnavii de psoriazis,


Buna ziua! Am 18 ani si urmez tratamentul dumneavoastra pt bolnavii de
psoriazis, adica ceaiul deniplant de aproape 8 luni! In primele 6 luni am
luat ceaiul zi de zi (insa fara sa consum lamaia, uneori doar). In aceasta
perioada mi-au disparut leziunile pe care le aveam, (coapse, abdomen,
spate, erau multe si groaznice). Din pacate nu am fost interesat sa fac
poze, nu ma gandeam ca o sa apara un asemenea concurs, era interesant. Am
folosit o perioada diferite creme care imi faceau rau...si citind pe net
informatii despre psoriazis am intrat pe site si am comandat. Cred k a
fost ziua mea norocoasa, am reusit sa redevin un om normal, si ii
multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi! am facut o perioada de pauza, adica
am luat o zi ceai si in cealalta zi faceam pauza, sau mai fierbeam odata
plicul din ziua anterioara, nu pentru economie, dar asa ati spus, ca dupa
vindecare sa se mai ia o perioada o zi da una nu. Am observat ca dupa ce
am facut baie de
mai multe ori la strand, iesind din apa si stand la soare au inceput sa
imi mai apara din nou niste bubite. In prima faza m-am ingrijorat si am
inceput sa iau iar zi de zi ceaiul si intr-o saptamana jumare mi-a
trecut! Trebuie sa iau din nou tratamentul zi de zi sau e deajuns asa cum
faceam pana acum(o zi da una nu)?  Am obsevat ca organismului meu nu ii
place sa fac baie si pe urma sa stau la soare, dar in general soarele, si
numai pe coapse imi reaparare uneori! Pentru mine e important ca acest
tratament a dat roade si ca am reusit sa ma vindec. Dumnezeu sa va dea
sanatare si putere de munca pt a face cat mai multa lume fericita asa cum
cred k sunteti si dumneavoastra cand auziti ca oamenii se vindeca! Va rog
mult cand aveti timp sa imi raspundeti si sa imi ziceti daca mai
cunoasteti astfel de cazuri, carora soarele sa le faca rau si boala sa
recidiveze, si ce ar trebui sa fac . Va multumesc anticipat! Numai
bine!

Buna ziua

Va raspund la mesaj , insa v-as sugera sa postati aceste pareri pe forum
acolo intra mai multi bolnavi care au nevoie de un sprijin moral.
De aceea a fost creat forumul pentru a fi un loc unde fiecare sa-si impartaseasca din experienta sa.
De fapt voi copia acest mesaj si pe blog si pe forum

Asa este , cand nu se mai cunoaste nimic pe piele, se poate face cu pauze.
Daca pe acesftra perioada mai apare un singur punct, inseamna ca problema interna nu este rezolvata definitiv si este necesar sa se revina la administrarea zilnica.
La unii, soarele si marea au grabit la suprafata, la altii, nu prea a facut bine
Fiecare raspunde in felul sau.

Cu stima
Giurgiu
_________________

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic