sâmbătă, 30 ianuarie 2016

de 18 ani sufar de psoriazis.

Data inscrierii: 07/Iul/2008
Mesaje: 16
Localitate: galati
Trimis: 07/07/2008 18:19    Titlul subiectului: intrebari la inceput de tratament 
buna ziua! sunt din galati , am 40 de ani , si de 18 ani sufar de psoriazis.
pana acum 1 luna boala s-a manifestat usor ( cateva pete pe picioare,coate,cap)dar am reusit sa o stapanesc prin raze si unguente.
in schimb dupa aceasta perioada boala a explodat puternic aparand pete
in f. multe locuri pe picioare,spate,abdomen si pe maini langa unghii.
ma deranjeaza tare aspectul inestetic de la maini si intreb pe cei care s-au
vindecat,ce as putea face ?( am inceput tratamentul cu ceai de 3 zile si ma rog ca bunul dumnezeu sa ma ajute sa ma vindec).stiu ca fiecare organism raspunde in felul sau dar cu aproximatie cam in cat timp s-ar
putea vindeca petele de la maini ? (cojile sunt pregnante)astept un sfat/raspuns
valeriujohnson@yahoo.com
tel.in eventualitatea unor discutii mai amanuntite:
0722927467 / 0749149099 / 0767809030

Valeriu, la fel ca si in cazul tau si la mine a explodat peste noapte, mai mult pe corp si mai putin pe maini. Asa am si aflat ca am psorizis vulgaris, totusi cred ca aveam mai de mult timp, dar nu am constientizat. In cazul meu petele de pe corp, inclusiv pe maini au inceput sa dispara cam dupa trei saptamani, intr-adevar dupa aceea destul de accelerat. Eventual mai cauta pe forum si vezi ce spun si alti pacienti. Sanatate maxima.
P.S. Pentru a pastra o structura in postarile pe forum iti recomand ca pana te vindeci sa postezi in rubrica PACIENTI CARE SE TRATEAZA CU DENIPLANT)
Sus

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic