marți, 19 ianuarie 2016

Sunt interesata de ceaiul pentru psoriazis,

Sunt interesata de ceaiul pentru psoriazis, doar ca am cateva intrebari. Eu am psoriazis de 5 ani si am facut tot felul de tratamente cu creme, iar acum fac tratament medicamentos. Intrebarea mea este daca pot sa combin ceaiul cu tratamentul? In aceasta perioada tin si un regim alimentar pentru reglarea florei intentinale. A doua intrebare pe care vreau sa v-o adresez: ceaiul ce efecte adverse are? Eu am nisip la rinichi. Astept raspuns cat mai curand. Va multumesc,

Buna ziua
Eu am folosit ceaiul Deniplant dupa ce am folosit toate tratamentele medicamentoase posibile si nu m-au ajutat.
Nu se pot combina sau folosi impreuna din mai multe motive.
Pana acum nu s-au semnalat efecte secundare sau reactii adverse in urma  folosirii plantelor deniplant.
Va sugerez sa incercati aceste plante dupa ce terminati cu celelalte tratamente

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic