vineri, 29 ianuarie 2016

nu mai are nici o bubita de psoriazis

Trimis: 08/01/2009 09:37    Titlul subiectului: fetita mea de 17 ani a baut ceai cam 1 an 
fetita mea de 17 ani a baut ceai cam 1 an , de cca 4 luni nu mai are nici o bubita de psoriazis
Mihaela G: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Mihaela G: maine sunteti la birou?
giurgiu gheorghe: da de la 14 la 1`6
Mihaela G: multumesc mult
Mihaela G: o seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere
Mihaela G: fetita mea de 17 ani a baut ceai cam 1 an , de cca 4 luni nu mai are nici o bubita
Mihaela G: cam cat ar trebui sa mai continuam cu ceaiul?
Mihaela G: imi e teama sa nu apara iarasi daca nu ar mai bea ceaiul
Mihaela G: ce sfat imi dati?

giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: Daca nu se mai cunoastere nici un punct poate intrerupe treptat ceaiukl
giurgiu gheorghe: anume o zi da una nu
giurgiu gheorghe: daca nu arare nimic dupa 2 luni poate intrerupe definitiv
giurgiu gheorghe: daca mai apare reia ceaiul

Mihaela G: multumesc din suflet
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: pe forum ati scris
Mihaela G: ati fost un mare ajutor pt. familia noastra
Mihaela G: am sa scriu si pe forum sa stie si alte persoane ce minuni au facut pt. noi ceaiul dvs
giurgiu gheorghe: puteti scrie la pacienti vindecati
giurgiu gheorghe: de aceea e facut si forumul
Mihaela G: da mii de multumiri
giurgiu gheorghe: inca o data cu placere
_________________

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic