vineri, 28 august 2015

Nu este sigur ca ar fi vorba de un psoriazis

Buna seara dle Giurgiu Gheorghe,

De aproape o luna de zile beau ceaiul pe care l-am primit de la dvs.. Stiu ca "cu o floare nu se face primavara", timpul fiind relativ scurt pt. a observa o ameliorare. Totusi sincera sa fiu am sperat sa nu se extinda aceste "bubite". Imi fac griji pt. faptul ca s-au extins. Tin sa va informez ca medicul meu de familie nu este sigur ca ar fi vorba de un psoriazis. Iar o programare la dermatolog am pe 30 septembrie. Mai devreme nu am avut succes. As indrazni sa va trimit cateva fotografii, cu speranta ca mi-ati putea certifica daca este un psoriazis. Aceste bubite s-au extins mai mult pe picioare. Pe mana dreapta, pe san, pe spate, si sub san. Nu sunt mari. Ma mananca. La inceput sunt un picut apoase. Dar cu timpul am impresia ca se usuca. Am o prietena care sufera de psoriazis si mi s-au parut destul de identice cu ale ei. Probabil cel mai intelept ar fi sa astept diagnosticul dermatologului. Insa nu as vrea sa intinda si mai mult decat s-au intins pana acum.
Anexez mai jos cateva fotografii cu presupusul meu "psoriazis", rugandu-va sa imi dati un raspuns.

Va multumesc pt. intelegere.

Buna ziua,
Eu nu sunt medic sa pot pune un diagnostic.

In psoriazis sunt foarte multe forme incat si unui dermatolog ii poate fi greu sa puna un diagnostic clar pe cateva poze.

Daca inainte ati folosit unguente cu cortizon sau alte substante imunopresoare, la intreruperea lor e posibil sa va apara puncte noi .Cititi pe forum la noi sau pe blog ce au spus cei care au folosit anterior unguente.

Daca leziunile nu se mai dezvolta si ele au tendinta de a se usca sau pali in intensitate, inseamna ca organismul a reactionat pozitiv si a inceput lupta cu psoriazisul.

Daca sunt leziuni care va deranjeaza si nu rezistati, puteti folosi la inceput o crema cosmetica , sau un ulei natural.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic