joi, 6 august 2015

Deniplant pentru Ungaria

Alex
Buna ziua

Yesterday at 12:31pm · Sent from Messenger

Deniplant

buna ziua
Putem discuta pe deniplant@gmail.com
sau la tel 0744827881

Yesterday at 12:47pm

Alex

Inteleg dar eu nu pot intra pe mail si la tel nu pot vorbi pebtru ca sunt plecat din tara , daca ma intelegeti

Yesterday at 12:53pm · Sent from Messenger

Alex

Daca se poate sa vorbim putin despre acest produs

Yesterday at 12:53pm · Sent from Messenger

Alex

Sunt plecat in Ungaria si as dori sa cumpar o cutie de ceai, am citit ca doar pana in data de 10 se preiau comenzi si as dori sa imi fac si eu acuma ...

Yesterday at 1:19pm · Sent from Messenger

Deniplant

ne puteti trimite banii prin western union si va trimitem plantele in ungaria

Yesterday at 1:48pm

Alex

Si cat costa transportu?

Yesterday at 1:57pm · Sent from Messenger

Deniplant

sau ne trimiteti banii din romania si va trimitem plantele in romania plantele costa 200 lei (45 euro) +15 euro transportul pt ungaria

Yesterday at 2:17pm

Alex

Am inteles si in cat timp ajunge comanda ...?

Plantele sunt preparate sau trebuie sa le prepar eu ?

Yesterday at 2:56pm · Sent from Messenger

Deniplant

Plantele sunt dozate la pliculete . Cate 1 pliculet pe zi din care se prepara un ceai, cu lamaie si cu miere. Intrati pe www.deniplant.rosi in partea de jos dati clik pe cutia de ceai si puteti asculta cum se prepara ceaiul.
A doua zi dupa ce primim banii va pleca pachetul de la noi si poate face 5-7 zile sau chiar 3 zile. Depinde de cum merge posta.
banii se pot trimite la adresa GIURGIU GHEORGHE 
ORAS VOLUNTARI 
JUD ILFOV ROMANIA
Dupa trimiterea banilor ne trimiteti un mesaj cu numele si prenumele celui care a expediat banii , suma trimisa , din ce tara, codul de ridicarea banilor si adrea de posta unde trimitem noi pachetul

Yesterday at 4:05pm

Alex

Am inteles , daca termin cu munca mai repede maine o sa merg la banca sa trimit si eu banii pentru un pachet .....

Au fost cazuri in care nu a avut nici un efect asupra pacientuleui?

Eu am ps de 2 ani jumate 😕 , pe tot corpu inclusiv scalp , pete nu foarte mari

Yesterday at 4:21pm · Sent from Messenger

Deniplant

Dz, au fost si pacienti la care organismul nu a raspuns pozitiv .in general in prima luna se poate vedea daca organismul raspunde pozitiv sau nu, pentru ca acest procedeu trateaza cauzele interne care produc boala, nu este nevoie de unguente sau alte medicamente.
Din cauza unguentelor s-a intis pe tot corpul.

Yesterday at 4:58pm

Alex

Deci dupa o luna trebuie sa se vada daca imi raspunde pozitiv sau nu organismul .....

Daca trimit banii acuma seaea sau maine dimineata, imi ajunge pachetu in jud salaj pana vineri dimineata? Ca vine un prieten vineri dimineata in ungaria si sa il afuca el

Yesterday at 5:19pm · Sent from Messenger

Deniplant

Pentru a trimte plantele in romania banii se trimit prin posta si a doua zi pleaca pachetul de la noi cu posta romana si pachetul poate face 3-4 zile

Yesterday at 5:28pm

Alex

Dar prin curier rapid nu se expediaza?

Yesterday at 5:28pm · Sent from Messenger

Deniplant

Majoritatea clientilor solicita cu posta romana si din acest motiv am agreat acest sistem

Yesterday at 5:51pm

Alex

Asa e

Deci nu se poate sa trimiteti prin curier?

Yesterday at 5:53pm · Sent from Messenger

Deniplant

Chiar daca am trimite cu un curier tot nu ar ajunge pana vineri
Astazi este miercuri
Daca maine ridicam banii pachetul poate pleca de la noi vineri

Yesterday at 6:01pm

Alex

Am inteles, pai o sa trimit banii saptamana asta si va dau adresa din ungaria

9 hours ago · Sent from Messenger

Deniplant

Bine, asa ramane

Just now · Sent from Mobile

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic