joi, 20 august 2015

am luat ceaiurile pt psoriazis si mi.a mers f bine.

  • Buna seara.sunt din spania si am luat ceaiurile pt psoriazis si mi.a mers f bine.cand va pot trimite banii pt 2 pachete de ceaiuri??multumesc.

  • Buna ziua saptamana aceasta puteti trimite banii pentru 2 luni costa 105 euro cu stima gheorghe giurgiu
  • 105euro cu tot cu taxa de trimitere???
  • Da 45x2=90 euro taxe postale 15 euro total 105 euro


  • Buna seara v.am trimis prin moneygram 105euro pt 2 pachete de ceaiuri.nr de referinta este 60393913.voicu marina ionela.calle Gran Canaria,nr43 cebolla,toledo.spania.va multumesc. cand puneti pachetu l posta va rog sa.mi lasati un msg


  • Buena seara .v.am trimis prin MoneyGram 105€ pt 2pachete de ceaiuri.ne de referinta este este 88757390.Voicu marina ionela,calle gran canaria nr43 cebolla,Toledo Cand puneti pachetul la posta va rog sa.mi lasati un mesaj.h multumesc

  • buna ziua
    pachetul a plecat de la noi astazi
    are nr RN900462767RO
    si poate fi urmarit pe internet la posta romana
  • Multumesc frumos.o zi buna.
  • Buna ziua,, sa ne scrieti cum a evoluat boala in urma folosirii ceaiului deniplant

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic