vineri, 20 martie 2015

Viermi cardiaci

Buna ziua

Am aflat de pe internet despre cainele Max, si am am inteles de la clinica Ortovet ca in acest moment dumneavoastra va ocupati de el.

Doresc sa va impartasesc din experienta mea in lupta cu acesti viermi cardiaci.
 
Personal consider ca viermii cardiaci  pot fi omorati cu ceaiul Deniplant .
Fac aceasta afirmatie deoarece am testat acest lucru intr-un laborator.
Sangele unui caine infectat a fost pus la microscop si s-au vazut acesti viermi. Apoi au fost pregatite doua lamele cu acelasi sange peste care au fost puse cate o picatura din ceaiul Deniplant . Dupa cateva minute acesti viermi au murit .
Urmatoarea etapa a fost gasirea unei cai de administrare. La inceput, cainele a baut acest ceai fara nici o problema, insa dupa cateva zile a refuzat.
Acum studiez posibilitatea administrarii lui intravenos, cu ajutorul unei perfuzii.

In masura in care doriti sa discutam despre aceasta descoperire ma puteti contacta la deniplant@gmail.com sau 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara domnule Gheorghe!

Multumim pentru empatie si interes. Multumim si pentru ca ati luat legatura, cum era firesc pentru tratament, alopat sau nu, cu echipa de medici care-l au in grija pe Max.

Am retinut.

Cele bune

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic