luni, 30 martie 2015

tratament pentru psoriazis

Buna seara ! Cautind cu disperare un tratament pentru psoriazis am citit si de D-voastra.As vrea siu eu din acest ceai Deniplant,dar cum ? Caci sunt din Republica Moldova.Baietelul meu de 1 an si 4 luni a fost diagnosticat cu psoriazis, si cu o luna in urma am stat la Chisinau in spital,dar dupa o perioada de o saptamina iarasi a aparut,mai mult in zona scutecului si la organele genitale.Sfauiti-ma ce sa fac ? Deniplant se da si la asa copii micuti ? La spital am folosit sulf,acid salicilic ,dar acum nu mai au nici un efect.I-as face si eu ceai din plante dar nu stiu de care, va rog frumos imi puteti spune din ce ierburi se face Deniplantul,ca sa-l prepar singura ? La Bucuresti sint putine sanse sa ajung ca sa procur acest medicament. Si mie mi se rupe inima cind il vad asa micut,cu aceste pete si mincarimi.Va rog frumos sa ma ajutati !!!



Buna seara
Cel mai mic copil care a folosit ceaiul deniplant a a vut 3 ani si s-a vindecat foarte repede pentru ca organismul copiilor raspunde mai bine.

Problema este ca el trebuie sa bea zilnic o cantitate de 750 ml de ceai.
O parte din plantele care sunt in ceaiul Deniplant se gasesc de cat intr-o singura regiune din Romania iar o parte le cultiv personal.

In republica Moldova nu putem trimite prin posta din cauza problemelor de la posta de acolo.

Cu stima
 
 
 Buna ziua , va multumesc ca mi-ati raspuns la mesaj.Intr-adevar o sa fie problema cu atat ceai de baut,dar eu vreau sa incerc cu alt fel de ceai sa-i dau sa vad daca o sa beie 750 ml , si daca reusim o sa incerc sa va scriu sa-mi trimite-ti si mie acest ceai.Eu am o nepoata la Romania si cred ca prin ea o sa primim ceaiul Deniplant.As vrea sa va intreb cat costa ?

Buna ziua
Da, putem trimite in orice oras in Romania

Plantele pentru 30 de zile costa 200 lei(45 euro)

Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic