miercuri, 4 martie 2015

Hidrosadenita

 Buna seara
Sotul meu sufera de hidrosadenita de peste 15 ani si nu mai stiu cu ce sa-l tratez. Are recidive cam la doua luni si atunci sufera de niste dureri ingrozitoare. De fiecare data mergem la medic, ii face incizie si de aici in colo incepe calvarul. Degeaba ii dau tratament cu antibiotice oxacilina si altele ca tot nu ii fac nimic. I-am dat si antiinflamatoare, si nu mai stiu eu ce nu i-am dat ca nu scapa de dureri pana nu dreneaza abcesul respectiv. Am impresia ca a devenit imun la medicamente.
Oare chiar nu exista nimic pentru aceasta boala, pentru a scapa de durerile care nu-l lasa sa doarma. Daca aveti ceva naturist pentru asa ceva, va rog sa imi spuneti si cum sa intru in posesia tratamentului . Va multumesc,
Ana..   D......

 Buna ziua

In ultima perioada am urmarit cateva cazuri cu hidrosadenita, care au raspuns foarte bine la tratamentul cu Polenoplasmin, cu ceaiul Imuniplant si cu solutia de uz extern bioregenerator epitelial. 
Au folosit aceste trei preparate si rezultatele au fost vizibile chiar din primele 3 zile, in sensul ca durerea a cedat imediat , iar leziunile au inceput sa se inchida rapid.
Mai multe amanunte despre aceste produse gasiti pe site la  http://deniplant.ro si de acolo catre produsele respective
Daca doriti sa le cumparati ne puteti contacta la 0744827881
cu stima
Gheorghe Giurgiu
 




Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic