sâmbătă, 21 martie 2015

am psoriazis.

Buna seara,

Ma numesc A.....T........si am psoriazis.
Am intrat pe un site Psoriazis tratat cu Deniplant unde am citit mai multe despre dvs.

Citind am observat ca se poate face si cura cu ceai deniplant.

Anul trecut in luna noiembrie am fost la Sovata si am facut un tratament la baza de tratament Danubius, bai sarate, magnetodiflux.
Am varsta de 33 ani si as vrea sa aflu mai multe, ma refer la alimentatie, medicamente, daca trebuie sa imi schimb viata (sa nu pierd noptile, mai mult sport, etc)

Va multumesc pentru timpul acordat, citind aceste randuri.

Cu respect,

Buna ziua,
Plantele Deniplant actioneaza in exclusivitate asupra cauzelor interne care declanseaza si intretin aceasta boala. Din acest motiv nu este nevoie de unguente sau alte medicamente, nu este nevoie de regim alimentar sau alte restrictii. Omul trebuie sa duca o  viata normala.
Pe www.deniplant.ro gasiti toate informatiile despre acest preparat iar pe blog sau forum gasiti parerea celor care au folosit acest produs.
Daca va mai pot fi de folos cu alte raspunsuri imi puteti scrie pe aceasta adresa de email

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic