joi, 17 aprilie 2014

o eczema la ceafa si prin par ce seamana a psoriazis

Buna seara,
Ma numesc M....., am 25 ani si am o eczema la ceafa si prin par putin ce seamana a psoriazis de cativa ani, care acum s -a intins spre ceafa in jos . M-am dat cu mai multe creme, atenuandu-mi insa nu a vindecat. Am citit articole despre dvs si drept urmare am decis sa va contactez. Sunteti o sansa pentru mine. Eczema este inestetica si nu imi pot prinde parul in coada...

Va rog frumos sa ma ajutati .
Astept raspuns din partea dvs.
Multumesc.


Atentie , majoritatea cremelor si unguentelor pentru psoriazis pot contine cortizon. Acesta poate face bine pe moment , insa pe termen lung exista sansa ca psoriazisul sa se intinda pe tot corpul (cum a fost la mine) .

Pentru a cumpara plantele Deniplant puteti veni pe data de 02.05.14 intre orele 12-16 la biroul din bucuresti
Adresa biroului o gasiti aici.
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro.http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic