sâmbătă, 11 ianuarie 2014

ceaiul pt psioriazis

Buna ziua, 
am si eu o intrebare la dumneavostra, ceaiul pt psioriazis este compatibil cu alaptarea?


  • Din punctul meu de vedere atata timp cat dumneavoastra puteti bea un ceai sau o cafea si nu aveti un regim alimentar anume, consider ca pueti bea si ceaiul deniplant care are in compozitie numai plante medicinale obisnuite.
    Puteti citi pe forum , eventual intra in legatura cu alte persoane care au fost in aceeasi situatie.
    Eu nu sunt medic sa va recomand ce si cum sa faceti.
    Spre linistea dumneavoastra daca ati pus aceasta intrebare va sugerez sa folositi acest ceai dupa ce terminati cu alaptarea astfel nu veti mai avea stresul ca imi poate face bine sau rau.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic