joi, 5 septembrie 2013

Sufar de psoriazis in zona capului

Buna ziua Domnul Gheorghe,
Eu sunt T..... din Republica Moldova, or. Chisinau.Sufar de psoriazis in zona capului timp de 4 luni de zile pentru prima data. Acum la moment am 19 ani, as vrea sa ma tratez de aceasta boala cu deniplat. Cum as putea sa-l procur fiind in Republica Moldova???


Buna ziua
Pe data de 13.09.13 eu vin la Bucuresti si distribui plantele Deniplant . Puteti veni atunci sau trimite pe cineva sa vi le cumpere.
Nu putem trimite prin posta in republica moldova pentru ca am mai incercat si nu au ajuns sau au fost probleme.
Alte detalii puteti obtine la tel 0744827881


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
va multumesc frumos pentru informatii..., va rog foarte respectos sa-mi spuneti  pe ce strada si ce birou veti fi pe date de 13.septembrie? la ce pret sunt plantele deniplant?
 
 
Buna ziua
Adresa biroului este
Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c, et 3, ap142  sector 2 Bucuresti
Plantele pentru 30 de zile costa 150 RON
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic