vineri, 27 septembrie 2013

mama mea are psoriazis la maini.

Buna ziua
 
Asa cum am discutat telefonic mama mea are psoriazis la maini.
Doresc sa ii comand plate pentru 1 luna.
Va rog sa imi transmiteti modalitatea de plata la aceasta adresa de mail.
 
O zi buna,
 
Buna seara
Cum am precizat la telefon eu vin in Bucuresti o data la 4 saptamani sa distribui plantele .
In luna Aprilie voi fi pe data de 26.04.13 intre orele 12-16
Daca nu puteti veni sau trimite pe cineva atunci, ne puteti trimite banii prin posta (prin mandat postal sau electronic)si in saptamana 22-26.04 va vom trimite plantele prin posta.
Adresa unde trimiteti banii :
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA Casuta postala 1 localitate VOLUNTARI
jud ILFOV cod 077191
Plantele pentru 30 zile costa 150 RON si 10 Ron taxele postale.
Pe acest email sa imi trimiteti adresa exacta unde sa trimitem plantele
 
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
Buna ziua
 
Am sa expediez banii prin posta. Nu se pot trimite plantele mai repede? Mai sunt 3 saptamani pana in 22-26.04.
Multumesc anticipat.
O zi buna.
 

Buna ziua
Cum am precizat eu vin in bucuresti o data la 4 saptamani pentru aceasta activitate pentru a exista o continuitate. Daca va trimitem in afara acestei perioade, luna viitoare nu va veti mai putea incadra in data de 20-24 .05
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
 
Buna ziua
 
Am trimis sambata 160 lei prin mandat postal.
Va rog sa expediati plantele la urmatoarea adresa:
 
M.....
 
........
Loc, Arad, Cod. 310170
Jud. ARAD
 
 
PS: Trimit si SMS pentru cazul ca nu mai aveti posibilitatea sa cititi mail-ul.
 
 
 cum ati pus banii mandat electronic sau mandat postal
 
 
 
Mandat postal.

Buna ziua

Cam in cat timp ajung banii? Puteti trimite plantele tura aceasta? 
 
 
 
buna seara
pana astazi nu au ajuns banii la noi.
Daca pana vineri ajung, le vom expedia vineri seara cel tarziu.

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
 Multumesc mult,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic