luni, 30 septembrie 2013

Din păcate şi eu am această boală "Psoriazis"

Bună ziua

D-le Gheorghe Giurgiu. Vă scriu prima dată. Sunt din Republica Moldova. Din păcate şi eu am această boală "Psoriazis". A apărut ea la mine în 1998 pe scalp. Prin diferite metode tradiţionale şi netradiţionale am tratat această boală. Ba dispărea, apoi revenea. În 2005 după un stres mare peste noapte ma-m trezit cu pete pe tot corpul. Am inceput tratament la dermatolog, dar până la moment fără mari progrese. Unica ce ma ajutat tratamentul la mare, dar iarăşi pe un timp scurt. În 2010 mama a fost diagnosticată cu tumoare la intestin şi stomac. După operaţie eu am dat analize la sînge şi mi sa depistat diabet gr.2. La moment primesc "Metfogama 500" pentru menţinerea zahărului. Deci pot primi tratamentul cu ceaiul Deniplant, având în vedere că sufer şi de diabet? Dacă da, poate să se apropie la D-stră un prieten ce locuieşte în Bucureşti pentru a procura acest ceai. Aştept răspuns.
Cu stimă,
I.......Adrian.
 
Buna ziua
Ceaiul nu trebuie neaparat indulcit , deci nu este contraindicat in diabet

Eu sunt la birou in bucuresti pe data de 11.10.13 intre orle 12-16
poate veni atunci prietenul tau sa ia ceaiul
Adresa biroului este :
Sos pantelimon nr. 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142
tel 0744827881

Plantele pentru 30 de zile costa 150 RON

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic