sâmbătă, 17 august 2013

folosesc DermaSpray intensive

Buna,
Domnu Giurgi eu am 62 de ani si am psoriazis de la 17 ani. Uneori a fost mai rau , alteori mai bine, Acum am inceput sa folosesc DermaSpray intensive  la recomandarea unei prietene.Spunetimi pot sa iau si ceaiul deniplant in acelasi timp?
Cu multumiri
Angelica  B..........


Buna ziua
Nu si e foarte simplu de ce. Dermaspay inceraca sa carpeasca pielea la suprafata dar nu rezolva problema interna. Cand va veti vedea cu piele avindecata veti zice ca v-ati vindecat definiticv, veti intrerupe administrarea ceaiului si nu va fi bine. Dupa ceva timp leziunile se vor face la loc si astfel v-ati pacalit.
Din acest motiv si nu numai, e bine ca atunci cand folositi Deniplant sa nu mai faceti alt tratament exterior.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna,
totusi eu voi bea ceaiul cat vei spune tu. De ce nu merge asa ?


Buna ziua
Vad ca nu v-am lamurit.
In acest caz faceti cum credeti de cuviinta.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu



 







Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic