duminică, 18 august 2013

de unde m ai pot lua ceiul deniplant



marian gantzu: buna ziua , tot din de unde m ai pot lua ceiul deniplant  doar din buc de la voi?
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: numai dinbucuresti pe data de 13.09.13
marian gantzu: aha doar pe 13?
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
marian gantzu: iasi
giurgiu gheorghe: pe data de 09.09.13 ne trimiteti banii prin posta si pe data de 13 expediem plantele
marian gantzu: aha
marian gantzu: si cat costa?
giurgiu gheorghe: 165 lei pentru 30 de zile
giurgiu gheorghe: 150 plantele si 15 lei taxele postale
marian gantzu: aha
marian gantzu: si imi trece ?
marian gantzu: dvs sunteti doctor?
giurgiu gheorghe: depinde de cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: la 85% a trecut
marian gantzu: am inteles
giurgiu gheorghe: dupa prima luna daca nu merge vii la birou cu buletinul si chitanta si primesti banii inapoi
marian gantzu: aha

2 comentarii:

Veronica M. spunea...

Sunt din Caransebes. Am inceput tratamentul de un an jumatate si as avea nevoie de ceaiul pt. psoriazis pt. 30 de zile, deocamdata. Poate fi trimis prin posta sau curier? Sunt pensionara si mi-e foarte greu sa ajung la Bucuresti; pana acum ceaiul mi-a fost adus de cineva care lucra la Bucuresti, dar persoana respectiva nu mai poate face acest lucru. Multumesc!

Deniplant spunea...

Buna seara
Da, putem trimite si prin posta
Luati legatura cu noi telefonic la 0744827881 pentru stabilirea detaliilor

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic