joi, 7 martie 2013

Urmez tratamentul cu Deniplant de 2 saptamani si am constatat ca pielea capului nu ma mai mananca.

Domnul Giurgiu
 
Urmez tratamentul cu Deniplant de 2 saptamani si am constatat ca pielea capului nu ma mai mananca.
Cojile au inceput sa dispara. La genunchi si coate efectele pozitive sunt mai lente decat pe pielea capului
 
Am uitat sa va spun ca eu am boala lui Addison:  "boala addison apare cand glandele suprarenale nu mai produc suficient hormon cortizol, iar in unele cazuri nici aldosteron. Din aceste motive boala este uneori numita insuficienta suprarenala cronica. boala rara, cauzata de afectarea glandelor suprarenale, conducand la un deficit total in aldosteron si in cortizon."

Aceasta inseamna ca iau medicamente (hidrocortizon si fluodrocortizon ) pe viata. Daca stopez medicamentele in cateva zile mor pentru ca corpul meu nu mai produce cortizon.
 
Doresc sa va intreb ce plante sunt in acest ceai pentru a intreba medicul daca acestea interactioneaza in vre-un fel cu hidrocortizonul si fluodrocortizonul pe care le iau zilnic.
 
In curand doresc sa comand ceai pentru mai multe luni. Dupa cum stiti eu locuiesc in SUA in NJ asa ca voi plati prin Western Union ca si mai inainte.
 
Multumesc.
 
Buna ziua
Conform documentatiei stiintifice, de intretinerea tesutului epitelial
sunt raspunzatoare anumite organe interne cum ar fi ficatul rinichii ,
organele suprarenale.
Din faptul ca psoriazisul dispare in urma folosirii plantelor
Deniplant , rezulta ca ele actioneaza in exclusivitate asupra acestor
organe si normalizandu-le functionarea pielea se vindeca de la sine.

Eu nefiind medic nu am urmarit sa vad daca intra in contradictie cu
anumite medicamente alopate.
In general cei care au folosit plantele nu au mai folosit alte
medicamente. Au fost insa si persoane care au urmat in paralel
medicatia stabilita de medicul curant.

Faptul ca ati vazut primele semne benefice dupa numai doua saptamani,
inseamna ca organismul a raspuns pozitiv.

In compozitia ceaiului intra plante medicinale obisnuite.
Daca medicul va spune ce plante va sunt interzise , va pot spune daca
acestea sunt sau nu prezente in ceai.

Avand si afectiunea de care ati amintit si daca ati vazut ca deniplant
va face bine, puteti sa aratati acest lucru medicului si sa va aiba in
observatie mai atent . Daca apar probleme deosebite intrerupeti
administrarea plantelor.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic