marți, 12 martie 2013

Am psoriasis de ceva ani buni si am incercat o gramada de tratamente

Buna! 
Am psoriasis de ceva ani buni si am incercat o gramada de tratamente, dar nu am reusit cu nimic. Am descoperit ceaiul dumneavoastra, Deniplant, am sunat sa imi comand si mi s-a spus ca trebuie sa vin pana in Bucuresti pentru ca nu se poate primi prin posta. Imi puteti spune va rog frumos de ce nu poate fi comandat? Sunt din Arad si nu am cums a vin pana in Bucuresti de atatea ori. Sper sa imi raspundeti.
Cu stima,
A............





Buna ziua
Nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimiterea prin posta.
Eu vin la Bucuresti o data la patru saptamani si distribui aceste plante.
In luna martie sunt pe data de 29.03.13 intre orele 12-16.
Puteti veni sau trimite pe cineva sa vi le ia
  --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic