marți, 5 martie 2013

M-ar interesa o cura ceai pentru tratarea Psoriazisului.

Buna ziua!

Cautand pe net am dat de dvs...

M-ar interesa o cura ceai pentru tratarea Psoriazisului..Fiica mea de
14,5 ani a fost diagnosticata cu aceasta boala psoriazis.Are probleme pe scalp
,cateva puncte la urechi sin un mic punct la un cot.

Adresa mea este Str...............,Navodari,Constanta,cod
905700.
Multumesc si astept confirmarea!

 Buna seara

Plantele Deniplant se pot obtine acum numai de la biroul nostru din Bucuresti.
Luna aceasta distribui plantele pe data de 29.03.13 intre orele 12-16.
Puteti veni sau trimite pe cineva sa vi le ia
Adresa biroului este Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142
interfon 142 sector 2
Pentru alte informatii sau detalii ma puteti suna la 0744827881


 
Din pacate nu pot ajunge acum acolo si nici cine sa le trimita nu
am...E posibil sa-mi fie trimise prin posta?


Multumesc!

O zi frumoasa!

I.......
 
Buna ziua

Nu avem un serviciu care sa faca acest lucru. Nu are cine sa se ocupe.

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic