sâmbătă, 8 decembrie 2012

pentru psoriazis

Ma numesc S..... K.... si vreau sa ma interesez ca daca comand ceaiul Deniplant pentru psoriazis cat timp imi trebe pana ajunge in salaj? Si eu am boala din pacate am mostenit dar la mine nu se vede asa de tare cum se vede in poza. Am pe fata mai ales in partea dreapta, am pe genunci si imi incepe sa-mi apare si la cap. Am varsta de 23 ani si acum de 1 am am aflat ca am boala aceasta. Am dat cu crema Advantan dar de fiecare data tot mi-a aparut. Va multumesc frumos si va astept raspunsul dumnavoastra cat mai curant. Cu respect, S....K... O zi buna sa aveti! ..................................................................................................................................... Buna ziua Nu avem un serviciu postal care sa trimita plantele prin posta Plantele se obtin numai de la bucuresti pe data de 04.01.13 intre orele 12-16 Pentru programari si alte detalii puteti suna la 0744827881 Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic