luni, 3 decembrie 2012

deniplant pentru psoriazis

către mine Buna ziua. Numele meu este D...... G........ am facut o comanda la dumneavoastra pentru ceaiul deniplant pentru psoriazis si m-ati programat pentru data de 07 decembrie va rog sa-mi confirmati adresa: Sos.Pantelimon, Nr.258, Bl.47, Sc.C, Et. 3, Ap.142, Sector 2, Bucuresti Va multumesc si o zi buna sa fie! ............................................................................................................................... Giurgiu Gheorghe Buna ziua Da, puteti veni pe data de 07.12.12. intre orele 12-16 INTERFON 142 Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ........................................................................................................................................... către mine Buna ziua. Va rog daca puteti sa-mi trimite-ti o harta cu locatia, deoarece noi ne-am mutat recent in Bucuresti si nu cunosc zona. Pretul ceaiului este de 150 ? Va multumesc mult! ................................................................................................................................................

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic