luni, 8 octombrie 2012

tratament contra dermatita seboreica

Nume: C.... B.. Adresa Email: b...a@yahoo.de Subiect: tratament contra dermatita seboreica Mesaj: Baiatul meu,de 18 ani, St..n, are acest diagnostic,de 4 ani . A facut tratament clasic aplicat de o d-na dr. dermatologie. Ne-am cunoscut ieri la Arena Leilor. As dori amanunte despre tratamentul contra acestei afectiuni. Multumesc ! .................................................................................................................................. Buna ziua Este vorba de o pulbere de plante, pe care eu am denumit-o Deniplant, din care se prepara un ceai, cu lamaie si miere, ceai care trebuie baut timp de mai multe luni.Fara regim alimentar sau alte restricti, fara unguente sau alte medicamente. Daca intrati pe site-ul www.deniplant.ro si de acolo pe forum sau pe blog, veti vedea ca au mai fost pacienti cu acest diagnostic, care folosind aceste plante au avut rezultate pozitive. Plantele se pot obtine numai de la biroul din Bucuresti pe data de 12.10.12 intre orele 12-16 Pentru programari puteti suna la 0744827881 Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ........................................................................................................................... Multumesc.am retinut

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic