joi, 11 octombrie 2012

pielita aia alba,sa fie tot psoriazis

Buna ziua, Am citit despre produsele dvs si m-am gandit sa va adresez o intrebare,mie mi-a aparut pe un testicul o pata rosie care face pielita asta alba si ma mananca tare,daca ma scarpin se face rana,alaturi de asta si pe segmentu de piele dintre fund si testicule am deasemenea mancarimi si piele rosie,dar nu fac pielita aia alba,sa fie tot psoriazis?As dori sa incerc produsul dvs,e clar ca la mine inca e faza incipienta,dar nu vreau sa astept sa vad cum evolueaza.Daca credeti ca produsul dvs e bun si pentru mine as dori sa il comand. Multumesc anticipat .............................................................................................................................. Buna ziua In primul rand eu nu sunt medic. eu sunt agricultor, cultiv si vand plante medicinale. Sfatul meu este sa mergeti la un medic dermatolog pentru a va pune un diagnostic. Nu dati cu unguente sau alte medicamente pana nu consultati un medic dermatolog Numai dupa aceea pot sa va spun daca plantele noastre va pot ajuta sau nu. Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic