joi, 18 octombrie 2012

am psoriasis de 4 ani

Nume: r.... lucia Adresa Email: l,,s29@yahoo.es Subiect: psoriasis Mesaj: buna ziua,am psoriasis de 4 ani ,si am 21 de ani ,am fost la sute de doctori dermatologici,m-am dat cu o multime de creme diferite,o perioda de timp mi-a trecut dar dupa iar a revenit,sunt tota plina doar pe fata nu am ,va rog frumos sa ma ajutati si pe mine sa imi spuneti ce trebuie sa fac ,m-am saturat de aceasta bola ,no mai suport ,va multumesc frumos ,astept raspunsul dumnevoastra. .l........................................................................................................................... Buna ziua Puteti incerca plantele Deniplant. Personal m-am vindecat de aceasta boala de peste 25 de ani. Plantele nu produc efecte secundare sau reactii adverse. In general in prima luna se poate vedea daca organismul raspunde pozitiv sau nu la acest procedeu.Dupa prima luna de folosire daca nu sunteti multumita primiti banii inapoi. Plantele pot fi obtinulte numai de la biroul nostru din Bucuresti Detalii la 0744827881 cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic