sâmbătă, 6 octombrie 2012

Sotul meu are psoriazis pe spate,picioare maini si cap

Buna seara Sotul meu are psoriazis pe spate,picioare maini si cap de cativa ani si nu ii mai trece cu toate ca a folosit o gramada de unguente prescrise de anumiti medici. Am vazut pe internet si am citit despre acest ceai si ar vrea sa incerce si aceasta solutie,dar intrebarea mea este daca se poate gasi in Ploiesti in vreo farmacie sau se comanda direct la d-voastra. Daca se comanda la d-voastra va rog sa imi spuneti cum se procedeaza si cat costa pentru 1 luna . Multumesc, I.....M..... ............................................................................................................................. Buna ziua Plantele Deniplant se pot obtine de la Biroul Deniplant din Sos Pantelimon nr 258 , bl 47, sc C et 3 ap 142 interfon 142 Pentru programari sunati la 0744827881 Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic