duminică, 9 septembrie 2012

un pachet de ceai Deniplant

Buna ziua, As dori sa fac comanda la un pachet de ceai Deniplant (pliculete pentru 30 de zile). Locuiesc in Bucuresti si, din cate am inteles, livrarea se face prin Posta Romana. Puteti va rog sa-mi spuneti daca, pentru Bucuresti, exista posibilitatea de a lua pachetul direct de la sediul dumneavoastra sau sunt anumite farmacii in care pot gasi acest ceai? Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra. ......................................................................................................................................... Buna ziua Plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti . Eu sunt la birou o data la 4 saptamani, respectiv pe data de 14.09.12. Pentru programari puteti suna la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu ........................................................................................................................ Buna ziua, Vreau si eu sa va intreb daca maine sunteti in Bucuresti. As dori sa mai iau pliculete pentru 2 luni si ultima data mi-ati spus ca in septembrie pe 14 va pot gasi la birou dar, cum vremea este cum este si se circula mai greu, as vrea sa ma asigur ca sa nu fac drumul pana acolo degeaba. V-as ruga sa-mi confirmati daca se poate. Va multumesc, M..... ............................................................................................................................... Buna seara Da intre orele 12-16 sunt la birou

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic