miercuri, 26 septembrie 2012

produsul Deniplant pentru psoriazis

Buna ziua, As dori sa va intreb in legatura cu ziua 12.10.12, trebuie sa facem programare ca sa putem cumpara produsul Deniplant pentru psoriazis? Daca da, va rog, faceti-mi o programare. Cu stima, Robert ....................................................................................................................................... \ Buna ziua Eu vin la birou pentru distyribuirea ceaiului deniplant pentru psoriazis o data la 4 saptamani . In luna octombrie voi fi pe data de 12.10.12 intre orele 12-16 pentru alte informatii sunati la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu ............................................................................................................................. Buna ziua Revin cu o intrebare : In alte zile cand va putem gasi la birou Cu stima, Robert ............................................................................................................................. Buna ziua Cum am precizat anterior eu vin la birou o data la 4 saptamani. Daca doriti sa vin special pentru dumneavoastra o pot face, insa eu venind din provincie trebuie sa stabilim cu cateva zile inainte si va va costa in plus 100 lei deplasarea. Cu stima Gheorghe Giurgiu ............................................................................................................................... Buna ziua Va multumesc Robert

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic