duminică, 2 septembrie 2012

simptomele psoriazisului scalpului

Buna ziua. Ma numesc I.si ati vorbit dimineata cu tatal meu din Suceava,intrucat l-am rugat sa va contacteze in vederea obtinerii unui set de ceaiuri pt psoriazis. Eu ma aflu in Italia si in prezent sunt inca in investigatii pentru stabilirea unui diagnostic cert,intrucat m-am prezentat la reumatolog din cauza unor dureri difuze in articulatiile trunchiului (spate,umeri,ceafa,dureri lombare si mai nou si-n articulatia coxo-femurala) dar mai ales dureri de muschi si ligamente,tot in zona trunchiului ; i-am explicat si medicului ca practic ma doare carnea de pe spate,umeri,brate,etc,doar la atingere ; toate aceste dureri imi fac miscarile din ce in ce mai dureroase,incat practic ma blocheaza,incat nici in pat nu ma pot intoarce de pe o parte pe alta ; cand mi-a facut anamneza si m-a intrebat de starea mea de sanatate in general,i-am spus ca sunt si am fost dintotdeauna robusta,sanatoasa,n-am avut probleme de sanatate,in afara durerilor lombare pe care le am de multa vreme dar cu care m-am obisnuit,insa de cateva luni s-au adaugat si aceste dureri de care ziceam mai sus,care practic imi limiteaza miscarile din zona trunchiului spre zero ; cand m-a intrebat daca am avut eu sau am in familile cazuri de boli cronice,printre care psoriazis,eu initial am zis ca nu,dar apoi mi-am amintit ca mi-a zis o coafeza in urma cu cativa ani ca cica as avea psoriazis al scalpului,caci asta e adevarat ca sunt cativa ani,mai bine de 5.poate chiar 10 (eu acum avand 45 ani) de cand am probleme cu pielea capului,avand o eczema care apare pe alocuri,pruriginoasa,care se descuameaza si care seamana intr-adevar cu simptomele psoriazisului scalpului ; am inceput atunci sa fac un tratament topic cu picaturi de dermovate si alte solutii pe baza de cortizon,care imi dadeau o ameliorare periodica si apoi n-am mai dat importanta problemei ; cand insa i-am spus reumatologului aceasta poveste si dupa ce s-a uitat si el la pielea capului meu,mi-a confirmat c-ar fi intr-adevar psoriazis si ca este posibil ca simptomatologia reumatica pe care o prezint sa fie in legatura cu artrita psoriazica,asa incat mi-a dat de facut niste analize de sange si cateva radiografii la coloana vertebrala,de la cervicala pana la lombara inclusiv bazin,dar acum sunt in asteptarea rezultatelor ; eu i-am zis ca ma cam indoiesc ca simptomatologia mea reumatica sa semene cu artrita psoriazica,pentru ca practic la nivelul articulatiilor n-am NICIUN SIMPTOM de inflamatie si ca mai degraba cred sa fie vorba de o fibromialgie (eu sunt medic) ; a zis si el ca intr-adevar,daca se infirma dg de artrita psoriazica,atunci nu poate fi altceva decat o fibromialgie,insa daca se confirma dg de artrita psoriazica,atunci el imi va da tratemnt cu metothrexat,saruri de aur,etc,adica imunosupresive ; i-am spus foarte clar ca eu asa ceva nu iau si ca prefer un tratament naturist,el mi-a zis ca nu exista asa ceva,ca nu crede in prostii d'astea,dar ca am dreptul sa refuz un tratament pe care mi-l da el ; ca atare,am inceput sa ma interesez pe internet de leacuri naturiste pentru psoriazis si asa am aflat de d-voastra. Asa ca acum sunt in asteptarea unui diagnostic cert ; daca rezultatele vor infirma artrita psoriazica,ce va trebui sa fac ca sa scap totusi de problemele la pielea capului? iar daca totusi investigatiile vor confirma ca problemele mele "reumatice" sunt din cauza psoriazisului pe care,repet,il am DOAR LA NIVELUL SCALPULUI,in rest,absolut nicio alta leziune la nivelul pielii intregului corp,tratamentul va fi acelasi din punctul d-voastra de vedere? Va multumesc ca m-ati ascultat ; va rog sa-mi raspundeti ca sa stiu ce fac,caci tatal meu se pregateste sa-mi trimita un pachet si daca credeti ca indiferent de rezultatul investigatiilor,ar fi bine sa incep o cura de ceaiuri,eu trimit o prietena de-a mea din Bucuresti la d-voastra si apoi il va trimite ea parintilor mei,ca apoi sa mi-l trimita mie. Numai bine! I... R. ............................................................................................................................ Buna seara Sigur ca inainte de a ajunge la tratamentele alopate este bine sa incercati varianta naturista , care respecta acea lege care spune ca este bine sa alegi varianta care iti face mai putin rau. Plantele Deniplant acest lucru fac, adica nu fac rau . Ele incerca si de cele mai multe ori (85%) reusesc sa trateze cauzele interne care declanseaza si intretin acele manifestari de tip cutanat. Normalizand functionarea acelor organe interne care raspund de cum arata pielea,ea trebuie sa se vindece singura. Pentru a obtine ceaiul deniplant direct, ne puteti trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem direct plantele in Italia Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale. Adresa mea este GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI Jud ILFOV ROMANIA tel 0744827881 Dupa ce puneti banii ne trimiteti un email cu urmatoarele date. Numele si prenumele persoanei care a trimis banii suma trimisa din ce tara codul de ridicare a banilor adresa completa unde trebuie sa trimitem noi plantele (adresa postala) Daca doriti sa folositi cealalta varianta , eu pe data de 14.09.12 intre orele 12-16 sunt la biroul din bucuresti unde poate veni cineva sa vi le cumpere. Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic