marți, 11 septembrie 2012

psoriazisului care mi-a aparut pe picioare, palme,scalp

Am citit informatiile referitoare la folosirea ceaiului Deniplant si vreau sa-l folosesc impotriva psoriazisului care mi-a aparut pe picioare, palme,scalp si care imi afecteaza si unghiile de la maini si de la picioare.Pot sa platesc anticipat sau la primirea coletului.Adresa de expeditie:D...... A..... loc Albestii de Arges,sat Paminteni, cod postal 117005,judetul Arges, Va multumesc! ................................................................................................................................ Buna ziua Plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti . Eu sunt la bioru o data la 4 saptamani, respectiv pe data de 14.09.12 Pentru programari puteti suna la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic