duminică, 9 ianuarie 2011

fetita de 6 ani din Tg.Mures cu dermatita atopica,





Stimate D-le Giurgiu Gheorghe,
Va trimit pozele cu fetita de 6 ani din Tg.Mures cu dermatita atopica,
sunt sugestive, pot spune ca avea rani deschise la maini si pe frunte,
acum toata pielea este curata, fata nu i-a pozat-o, arata rau de tot
inainte, iar acum nu mai are absolut nimic. A facut doar 5 zile
tratament cu apa sarata si namol.
Ia ceaiul Dvs din 06.2007, are toate datele Dvs, i-am spus ca este
indicat sa mai ia 2-3 luni minim, o zi da, una nu, de luna viitoare. Nu
cunosc mecanismul fiziopatologic al dermatitei atopice, dar sunt sigura
ca apa sarata si namolul sunt bune, iar ceaiul Dvs este important si
aici (la psoriazis este cheia vindecarii). Dermatologul stia de efectul
apei sarate si al namolului de la Sovata, pentru ca a mai avut un caz
similar anul trecut, un baietel din Munchen, care tot asa, dupa 2
saptamani nu mai avea absolut nici o leziune de dermatita atopica. De
aceea a trimis fetita direct la noi de cum a vazut-o. De ceai inca nu am
discutat nimic, cred ca e mai bine sa-si vada pacientii cu psoriazis
intorcandu-se sanatosi la cabinetul dermatologic, asta e cea mai
convingatoare dovada si asa va fi. Cred ca foliculina din apa sarata si
din namol are efect cicatrizant, noi vedem asta la leziunile
ginecologice care se inchid dupa tratament.
Tinem legatura, sa aveti spor in toate.
Numai bine,
S.Pretorian

Stimata Doamna Dr.Susana Pretorian,

Am primit mesajul cu pozele si va multumesc.
Pare incredibil si daca noi nu am sti ca asa s-a intamplat nu am crede.

Era bine daca facea fotografii mai multe inainte, iar dupa, trebuia facute
foto in aceeasi pozitie. Asa un carcotas ar spune ca sunt doua persoane
diferite. In fine, este un inceput, si de fapt nu ne intereseaza ce vor
zice "carcotasii" ci ne intereseaza rezultatele.
Nici eu nu cunos mecanismele dermatitei, insa pana la urma pe noi ne
intereseaza cum am spus rezultatul. Problema care ma intereseaza pe mine
este cum va evolua dupa ce va merge acasa, dupa ce va trece un timp de la
sedintele cu apa si namolul.Vor mai fi recaderi, sau totul va fi ok?

Mult succes in toate!
Cu stima

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic