miercuri, 12 ianuarie 2011

am citit pe internet despre ceaiul DENIPLANT care ajuta in tratarea psoriazisului.

Buna ziua,

Ma numesc F.... A........ sunt din Timisoara si am citit pe internet despre ceaiul DENIPLANT care ajuta in tratarea psoriazisului. As vrea sa stiu daca acesta are efecte si pentru forma psoriazisului pe zona scalpului, deoarece eu il am localizat in aceasta zona.
Daca se poate sa imi dati mai multe detali si amanunte despre costul acestui produs si daca se poate folosi in continuitatea unui tratament local cu diferite unguente si solutii.
Va multumesc ,
Cu respect,

F...... A..........

Buna seara
Da, Deniplant are efect si asupra psoriazisului de pe pielea capului. Nu are importanta unde este localizat, deoarece acest produs inlatura deficientele interne care produc astfel de manifestari, de aceea nu este nevoie de unguente sau alte medicamente ori regim alimentar.
Important este ca organismul sa raspunda pozitiv. In general in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu.De aceea dupa prima luna cel care nu e multumit poate veni la birou si primi banii inapoi 100%

Nu este indicat sa se foloseasca in paralel unguene sau alte medicamente. ce face unul strica celalalt, in plus nu stii care e bun si care nu.
Alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic