luni, 3 ianuarie 2011

as vrea sa va intreb cate ceva legat de evolutia ceaiului deniplant

razvi Gherman: buna seara
razvi Gherman: domnule giurgiu
giurgiu gheorghe: buna seara
razvi Gherman: as vrea sa va intreb cate ceva legat de evolutia ceaiului deniplant in cazul dumneavoastra
razvi Gherman:
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: eu unul sunt la a-5-a cutie si evolutia mea este una buna
razvi Gherman: adica scaumele sunt foarte subtiri
razvi Gherman: se dezlipesc usor
razvi Gherman: dar nu dispare roseata nici cum..
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
razvi Gherman: asta stiu
razvi Gherman: doar ca am zona dintre scalp si frunte
razvi Gherman: pe care s-a extins destul de tare
razvi Gherman: din cauza ca am folosit mult Elocom. unguent cu cortizon
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: problema e ca foarte greu dispare din acea zona.. si nu stiu ce sa ma mai fac
giurgiu gheorghe: trebuie rabdare
razvi Gherman: pentru ca oamenii se uita urat.. colegii de la faculate mereu imi spuin '' vezi ca esti rosu pe frunte ''
razvi Gherman: de multe ori ma simt foarte aiurae si mereu le spun ca am o problema cu pielea..
razvi Gherman: dar in fine..
razvi Gherman: asta vreau sa va intreb
razvi Gherman: in cazul dumneavoastra
razvi Gherman: a disparut dintr-o data sau a tot reaparut si a disparut
razvi Gherman: ca la mine asa evolueaza
giurgiu gheorghe: au mai aparut
giurgiu gheorghe: insa a fost treptat
razvi Gherman: eu unul de 6 luni de cand consum ceailu deniplant am facut toate sacrificiile sa nu mai folosesc nimic cu cortizon..
razvi Gherman: desi devin din ce in ce mai greu cel mai tare ma deranjeaza pielea de pe frunt..
razvi Gherman: frunte..
giurgiu gheorghe: sunt convins
razvi Gherman: pe corp am daor mici pete care nu se observa..
razvi Gherman: habar nu am ce sa fac.. ceva ungunete naturale care ar ajuta?
razvi Gherman: nu stiti?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: pana nu se rezolva problema interne nu dispar
razvi Gherman: sunt convins..
razvi Gherman: oricum ceaiul pare a fi o minune
razvi Gherman: pana acum
razvi Gherman: duipa ce foloseam unguente cu cortizon
razvi Gherman: cand reapareau leziunile
razvi Gherman: erau foarte rosi cu scaume tari si daca le rupeam sangerau sau supurau ceva fluid
razvi Gherman: era foarte neplacut
razvi Gherman: pana in momentul de fata ceaiul a stagnat la un nivel in zona fruntii.. adica o piele rosie cu scaume foarte subtiri..
razvi Gherman: oricum o sa perseverez.. nu am alta alternativa
giurgiu gheorghe: da e o etapa intermediara
razvi Gherman: si pe corp e la fel
razvi Gherman: si daca va mai amintiti
razvi Gherman: v-am intrebat daca ati mai avut pacienti cu problema in zona inghinal-genitala
razvi Gherman: eu am si acolo problema si vreau sa va spun ca acolo s-a albit pielea
razvi Gherman: si au disparut complet
giurgiu gheorghe: da au mai fost
razvi Gherman: r;
razvi Gherman: problema mea recenta este mersul la frizerie..
razvi Gherman:
giurgiu gheorghe: stiu
razvi Gherman: trebuie sa fac cumva sa ma descurc fara sa apelez la unguente
razvi Gherman: elocom in 3 zile
razvi Gherman: imi face fruntea perfecta
giurgiu gheorghe: cu siguranta
razvi Gherman: dar as strica taote aceste luni de tratament cu ceai
razvi Gherman:
razvi Gherman: si ar trebui sa o iau iarasi de la 0
razvi Gherman: ok domnule giurgiu
razvi Gherman: multumesc de conversatie
razvi Gherman: toate bune
razvi Gherman is typing...
razvi Gherman: noapte buna
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic