joi, 10 iunie 2010

deniplant a plecat catre italia

A mai trecut o luna si dupa ce am stat de 5-6 ori la soare nu mai am nimic pe corp. Pe picioare au disparut si petele albe si m-am bronzat un pic si uniform. E nemaipomenit, niciodata nu am fost atat de curata cum sunt acum. Inainte chiar cand foloseam unguente nu aveam astfel de rezultate, tot mai ramaneau cateva urme.
Pe cap nu mai am nimic si nu se mai cunoaste nici un semn. Pur si simplu parca s-au evaporat dintr-o data.
Prietena de care v-am vorbit ca astepta sa vada la mine rezultate a si comandat ceaiul si asteapta sa-l primeasca.In fiecare zi ma cerceteaza si ma intreaba cum e.
Si ultima surpriza: In luna septembrie am nunta si va iinvit pe toti. Va fi cea mai frumoasa nunta din Palermo.Si ca o recunostinta pentru deniplant l-as ruga pe domnul giurgiu sa-mi trimita si mie cateva plante inflorite pentru a le pune in buchetul miresei. Vreau sa fie buchetul deniplant care mi-a adus fericirea ca am scapat de aceasta boala cumplita psoriasis.



Daca prietena ta sta la TREVISO -ITALIA ii poti spune ca pachetul cu deniplant a plecat de la noi in data de 21.05.10
Poate intra pe site-ul posta romana la
http://www.posta-romana.ro/track_trace
poate tasta la nr trimitere:
rn978745355ro
apasati pe CAUTA
apoi pe Raport detaliat
si va putea vedea unde se afla in acest moment pachetul
EXEMPLU:
Raport sumar:
Numarul trimiterii RN978745355RO
Denumire serviciu Scrisoare recomandata ext
Subunitate postala de expediere Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
Tara destinatie ITALIA
Data expedierii 21.05.2010
Stare actuala Expediat din Romania

21.05.2010 09:52 Primit de la expeditor - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
21.05.2010 10:41 ? - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
21.05.2010 10:41 In prelucrare - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
21.05.2010 10:43 In prelucrare - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
21.05.2010 14:58 In prelucrare - BSI Bucuresti
21.05.2010 22:34 Pregatit pentru export - BSI Bucuresti
22.05.2010 07:58 Expediat din Romania - BSI Bucuresti
Dupa ce a plecat din romania poate fi urmarit la posta din italia
http://www.poste.it/online/dovequando/index.jsp

4 comentarii:

Unknown spunea...

26.09.2013 expediat din Romania.in cate zile ajunge la destinatar in Italia?

Unknown spunea...

26.09.2013 expediat din Romania.in cate zile ajunge la destinatar in Italia?

Deniplant spunea...

In general posta internationala din romania poate face intre 10-15 zile pana in italia

Deniplant spunea...

In general posta internationala din romania poate face intre 10-15 zile pana in italia

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic