marți, 29 iunie 2010

as avea o intrebare legata de ceaiul deniplant pentru psoriazis

razvi Gherman: buna ziua
razvi Gherman: as avea o intrebare legata de ceaiul deniplant pentru psoriazis
razvi Gherman: plantele din care este facut au efecte secundare asupra organismului?
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: nu
razvi Gherman: si inca ceva
razvi Gherman: de ce dureaza asa mult pana il trimiteti?
razvi Gherman: 10-14 zile?
giurgiu gheorghe: in functie de solicitari dureaza intre 10-14 zile dupa ce primim banii
giurgiu gheorghe: puteti veni la biroul deniplant vinerea intre orele 14-16
giurgiu gheorghe: sau la farmacia diana din bucuresti
giurgiu gheorghe: si il luati pe loc
razvi Gherman: da am citit pe site tot
razvi Gherman: dar eu sunt din cluj nu din bucresti
razvi Gherman: asta e problema
razvi Gherman: ca altfel veneam..
giurgiu gheorghe: sunt pacicenti care vin din strainatate la bucuresti sa-l ia
razvi Gherman: si inca ceva.. eu am incercat o gramda de tramente.. si tot la cele din farmacie am ajuns.. care din pacate au multe efecte secundare..
razvi Gherman: dupa ce il folosesc
razvi Gherman: apare iarasi in 1-2 saptamani?
razvi Gherman: ca unguentele din famracii cam asa se coimporta..
razvi Gherman: comporta*
giurgiu gheorghe: ceaiul deniplant trateaza in exclusivitate cauzele interne
giurgiu gheorghe: nu la suprafata cum fac unguentele
giurgiu gheorghe: au fost pacienti la care a aparut dupa 10 ani
razvi Gherman: pai unguentele mai tare ingraopa decat vindeca afectiunea ca mie nu imi place sa ii spun boala
giurgiu gheorghe: la mine nu a mai aparut de 25 de ani
giurgiu gheorghe: sunt convins
razvi Gherman: stiu ca am citit multe despre psoriasis..
giurgiu gheorghe: la aceasta concluzie am ajuns si eu
razvi Gherman: ok am sa trimti si eu banii.. incercarea moarte nu are..
razvi Gherman:
razvi Gherman: va multumesc mult si imi cer scuze pentru deranj
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu sunteti multumit puteti veni la birou facem un proces verbal si primiti banii inapoi
giurgiu gheorghe: cu placere
razvi Gherman: nu e vorba de bani
razvi Gherman: 150 e 0 pe langa cat am cheltuit ..
giurgiu gheorghe: stiu
razvi Gherman: 150 e drumu pana la bucruesti
giurgiu gheorghe: important este sa raspunda organismul
razvi Gherman: pai am inteles..
razvi Gherman: o sa vedem dupa tratament sper sa ajunga mai rapid
razvi Gherman: banii in cat timp ajung dupa ce ii depun?
giurgiu gheorghe: daca ii puneti electronic ajung in aceeasi zi
giurgiu gheorghe: daca ii puneti mandat postal pot face si 7 zile
razvi Gherman: pai e mai ok asa.. imi dati un cont?
giurgiu gheorghe: ca posta are nevoie sa tina banii cat mai mult
razvi Gherman: sau este pe site?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: mandat electronic sau mandat on line de la posta
razvi Gherman: ah..
razvi Gherman: am inteles..
razvi Gherman: si inca ceva si gata
razvi Gherman: am vzt ca in flmuletul de preparare
razvi Gherman: ati spus ca se fierbe cu 2 lamai
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: cu o lamaie taiata felii
razvi Gherman: da
razvi Gherman: ok
razvi Gherman: am fost in alta tara la un tratament de la marea moarta
razvi Gherman: ceva unguente ma rog..
giurgiu gheorghe: stiu povestea
razvi Gherman: si de acolo mi-a spus ca citricele au un efect negativ asupra psoriasisului
razvi Gherman: ca acidul citric nu e bun
giurgiu gheorghe: nu contest
razvi Gherman: sincer nu stiu ce sa zic despre regim
giurgiu gheorghe: nu e nevoie
razvi Gherman: eu reusesc sa il tin sub control destul de bine fara regim
giurgiu gheorghe: e o mica pacaleala
razvi Gherman: nu folosesc decat un unguent in unele zone in care nu cedeaza..
giurgiu gheorghe: grabeste eliminarea toxinelor dar nu rezolva problema in sine
giurgiu gheorghe: renuntati la ele cat mai repede daca vreti sa va fie bine
razvi Gherman: nu pot din pacate
razvi Gherman: o perioada am renuntat
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce au spus si altii
razvi Gherman: dar imi apare pe frunte la legatura dintre scalp si fata
razvi Gherman: si se vede foarte urat..
giurgiu gheorghe: stiu
razvi Gherman: si oamenii din ziua de azi nu inteleg
razvi Gherman: deajaba le explici..
razvi Gherman: toti te arata cu degetu dak ai ceva pe piele..
giurgiu gheorghe: a fost un copil care se vindecase 90 % pe toto corpul si pe frunte ba aparea ba disparea
giurgiu gheorghe: el dadea cu unguent tot timpul sa nu-l vada fetele
giurgiu gheorghe: pana nu a renuntat la unguent nu si-a rezolvat problema
razvi Gherman: pai cortizonu e de vina
razvi Gherman:
razvi Gherman: din pacate..
giurgiu gheorghe: stiu
giurgiu gheorghe: si cand il intrerupi apare reactia numita rebaund
razvi Gherman: eu foloseam pentru scalp la inceput un flacon de solutie pe zii.. era un cosmar..
giurgiu gheorghe: cand poti avea o explozie pe tot corpul
razvi Gherman: pana m-am decis sa inving psihic boala..
giurgiu gheorghe: cu cat o tratezi cu indiferenta cu ata mai bine
razvi Gherman: da vad ca si mie pe frunte mi se extinde de fiecara data cand dispare / apare
giurgiu gheorghe: incearca la inceput cu o crema simpla cosmetica sau cu un ulei natural
giurgiu gheorghe: catina , ricin, masline
razvi Gherman: folosesc bepanthen.. ungunet pt refacerea pielii..
razvi Gherman: dar nu are efect .. decat ca hidrateaza..
giurgiu gheorghe: e problema ta
razvi Gherman: la ce va referiti?
giurgiu gheorghe: folosirea unguentelelor e la laegerea ta
razvi Gherman: da stiu.. oricum nu am mai fost la dermatolog de 3 ani
razvi Gherman: si folosesc acelasi unguent de atata vreme..
razvi Gherman: ma rog
razvi Gherman:
razvi Gherman: sper sa fie bun ceaiul adica sigur o sa fie
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
razvi Gherman is typing...
razvi Gherman: va multumesc pt raspunsuri o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic