miercuri, 27 noiembrie 2019

Polenoplasmin pentru cainii cu probleme la coloana

POLENOPLASMIN

 FISA MEDICALA

Rasa bichon

Varsta 5 ani

Greutatea pana in 5 kg

Tinut in curte sau la bloc: la bloc

Daca are fisa medicala cu vaccinuri la zi :are fisa si a fost vaccinat in fiecare an

Istoric boli anterioare: nu a avut

Diagnostic actual pus de un medic veterinar:, afectiuni la coloana , paralizie picioare fata.

Cand s-a declansat boala prezenta, brusc sau treptat:  brusc

Tratamente urmate pt acesta:  injectii cu pedinson 

Simptome actuale(paralizie completa sau partiala, mers deplasat, etc): paralizie totala fata

Daca are puncte dureroase sau sensibile de-a lungul coloanei vertebrale. Da la inceputul coloanei

Daca mananca   da

Daca are diaree da

Daca are febra  nu

Daca raspunde la stimuli, intepaturi, mangaieri da

  Istoricul si evolutia bolii sub tratamentul naturist

    Duminica 01.12.13 a inceput usor sa nu se mai miste. A inceput cu plansete, de durere pana nu a mai putut sa se tina pe picioare.

    I-am facut radiografie si medicul a spus ca are mai multe afectiuni la coloana, paralizia lui este pe fata, labutele din fata nu si le mai poate misca deloc.

     Pe 02.12.13 am chemat un alt medic si i-a facut o injectie cu predinson urmand sa il chem a doua zi

      I-am administrat incepand de luni seara preparatul naturist de trei ori pe zi. Marti nu s-a vazut nimic, nici o reactie, ci numai a plans toata ziua. Miercuri dimineata a inceput sa se tarasca la usa sa-l scot afara si dupa ce a facut pisu am vazut ca ar vrea sa se ridice. L-am ajutat sa se ridice insa nu a reusit sa stea singur. Joi dimineata ne-a trezit dand cu labutele in usa semn ca dorea sa iasa afara . Spre bucuria noastra a tuturor catelul statea singur in picioare agitandu-se .L-am dus afara la pisu in brate si lam lasat singur aproape un sfert de ora.

       I-am mai dat inca 6 zile cate doua doze pe zi , apoi nu i-am mai dat deloc pentru ca nu a mai fost cazul.

 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic