vineri, 2 noiembrie 2018

ceaiurile impotriva vitiligo

Buna ziua.As dori si eu detalii despre ceaiurile impotriva vitiligo.De ce cantitate am nevoie?Cat costa?Dupa cat timp apar rezultate?
Sufar de vitiligo de 4 ani,iar acum sunt disperata in gasirea unei solutii.va rog sa ma ajutati.
Multumesc

Buna ziua
Boala vitiligo are o cu totul alta cauza fata de psoriazis si din
acest motiv ceaiul Deniplant nu este valabil si pentru aceasta
afectiune.
Avem in studiu si aceasta afectiune si in masura in care vom reusi sa
dezvoltam un produs , va vom contacta .
Eventual daca doriti puteti sa ne scrieti mai multe informatii despre
boala, cand s-a declansat , cand au loc exacerbari, ce alimente ati
observat ca influenteaza.
Cand am descoperit ceaiul pentru psoriazis a fost usor pentru ca eu am
fost bolnav si urmaream la mine fiecare schimbare si efect.

Pana atunci va sfatuim sa nu folositi unguente sau alte creme de uz extern .



-- 
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic